Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku - KlodzkieInfo.pl

Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku

We wrześniu w placówkach Starostwa Powiatowego w Kłodzku zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji klientów.
Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku /fot. Starostwo Powiatowe w Kłodzku
Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku /fot. Starostwo Powiatowe w Kłodzku

Badanie satysfakcji ma na celu sprawdzenie, jak klienci oceniają pracę poszczególnych placówek oraz jakie mają oczekiwania. To szczególnie istotne w odniesieniu do jakości świadczonych przez pracowników usług.

Zobacz też: Przejeżdżający obok funkcjonariusze udzielili pomocy poszkodowanym w płonącym aucie

Badanie satysfakcji klienta w Starostwie Kłodzkim

Ankiety będzie można wypełnić w dniach 4-29 września. W wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalach:

Kłodzko

  • Biuro Obsługi Klienta,
  • Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa,
  • Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych,
  • Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, Wyspiańskiego 2k.

Oddziały zamiejscowe

  • Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
  • Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,

Ankieta jest dostępna również w formie internetowej – TUTAJ.

Więcej z KlodzkieInfo.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *