Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku
We wrześniu w placówkach Starostwa Powiatowego w Kłodzku zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji klientów.
Badanie satysfakcji ma na celu sprawdzenie, jak klienci oceniają pracę poszczególnych placówek oraz jakie mają oczekiwania. To szczególnie istotne w odniesieniu do jakości świadczonych przez pracowników usług.
Zobacz też: Przejeżdżający obok funkcjonariusze udzielili pomocy poszkodowanym w płonącym aucie
Badanie satysfakcji klienta w Starostwie Kłodzkim
Ankiety będzie można wypełnić w dniach 4-29 września. W wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalach:
Kłodzko
- Biuro Obsługi Klienta,
- Wydział Zagospodarowania Przestrzennego, Architektury i Budownictwa,
- Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych,
- Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, Wyspiańskiego 2k.
Oddziały zamiejscowe
- Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
- Referat komunikacji i transportu w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
Ankieta jest dostępna również w formie internetowej – TUTAJ.